Kraina Ardy

gra tekstowa przez forum w krainie Tolkiena

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

  • Index
  •  » Magia
  •  » Zwoje i runy oraz zaklecia spontaniczne(mowione)

#1 2009-01-02 13:38:09

Manwe

Valar

2333518
Skąd: Starachowice
Zarejestrowany: 2009-01-01
Posty: 21
Punktów :   
WWW

Zwoje i runy oraz zaklecia spontaniczne(mowione)

Zwoje magiczne są kilko razowego użytku(czyli kończą się po jakimś czasie) oraz maja mniejsza moc niż czary spontaniczne, chociaż to samo zaklęcie mówione jest wielorazowego użytku, można ich używać dotąd dopóki się nie straci siły umysłu, a ich moc jest o wiele wiele większa niż zwoje, ale nie można wszystkich czarów spontanicznych używać tak od razu. Istnieją pewne kręgi, do których poszczególne zaklęcia zostały przypisane, a kręgów  jest 8. Aby nauczyć się kręgu trzeba iść do odpowiedniej osoby. Czary spontaniczne bardzo pomagają w walce oraz na pozycji defensywnej, czyli aby uzdrawiać wskrzeszać swoich braci przyjaciół( to od was zależy jak nazwiecie innych xd). Chociaż co do wskrzeszenia to samemu raczej trudno. Potrzeba 2 magów, chyba że ktoś zna wszystkie 8 kręgów wtedy może sam spróbować. Aby stworzyć zwój należy posiadać, odpowiedni krąg oraz mieć umiejętność pisania w języku westorn na poziomie mistrzowskim, zwoje bowiem są czarami ludzi, a magia spontaniczna należy do elfów.

A oto kilka zwojów i czarów spontanicznych (obok napisany jest krąg, do którego przypada na dany czar ):
-ognista strzała           I
-kula ognia                 I
-światło                      I
-uzdrowienie               I
-sen                           II
-kontrola                    II
-uderzenia wiatru        II
-armia ciemności        III
-przywołanie szkieletu,golema,demona ognia (Książę demonów tylko na 7 kregu)  III i VII
-tarcza ognia              III
-strzała lodu               III
-lodowa fala               IV
-bryła lodu                 IV
-sopel lodu                 IV
-zamiana w wilka szczura chrząszcza orka jaszczura IV
-śmierć       V
-śmierć ożywieńcom   V
-tchnienie śmierci       V
-fala śmierci              V
-strzała Eru               VIII
-Mix Manwe (kilka czarów w jednym)  VIII
-arktyczny podmuch   V
-tornado                    V
-zbroja cyklonu          VI
-wulkan                     VI
-armagedon               VI
-huragan                   VI
-uderzenie dragona    VII
-zbroja kości              VII
-zęby                        VII
-wszelki trucizny (nie chce mi sie wypisywać jak ktoś będzie chciał to napisze)  VII
-serce rosomaka  VII
-Dębowy mędrzec VIII
-wskrzeszenie   VIII
i inne resztę wypisze kiedy indziej




Runy to magiczne znaki, których używać mogą tylko krasnoludowie. Znaki te można wyryć na kamieniu, broni bądź nosić jako amulet. Oto dostępne runy:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ca/Old_Futhark_f.png  ogień
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ed/Old_Futhark_u.png  lód
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0c/Old_Futhark_th.png  woda
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8e/Old_Futhark_a.png  błyskawica
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f4/Old_Futhark_r.png  powietrze
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d3/Old_Futhark_k.png  światło
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c8/Old_Futhark_g.png  śmierć
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3b/Old_Futhark_w.png trucizna
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/64/Old_Futhark_h.png  siła
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/78/Old_Futhark_n.png  ziemia


Oto lista czarów spontanicznych. Obok oznaczony jest krąg magiczny wymagany do nauki danego zaklęcia.
cala - zapala nad Tobą światło, które oświetla Ci drogę                                          I             
anna cenda - małe leczenie                                                                                 I
parma - zapala kulę ognia                                                                                  II
cenda - leczenie                                                                                                II
lie - strzała lodowa                                                                                            III
veru lie - zamarznięcie                                                                                      III
saila cenda - większe leczenie                                                                            IV
osto macil - zaczarowanie broni na godzinę                                                         IV
lome - powoduje oślepnięcie wroga                                                                     V
telda - dusi wroga, przez uniemożliwia mu walkę                                                  V
apa cenda - największe leczenie                                                                         VI
suc minya - powoduje rozstąpienie się ziemi                                                        VI
vanwa ter - przyzwanie błyskawicy                                                                     VII
yulma alasse - wezwanie podmuchu wiatru, który powala drzewa i niszczy budynki VII
rasse engwe - prośba o pomoc jednego z Valarów na końcu należy podać którego VIII
mega cenda - mega leczenie                                                                             VIII

Ostatnio edytowany przez Manwe (2009-01-03 11:27:50)

Offline

 
  • Index
  •  » Magia
  •  » Zwoje i runy oraz zaklecia spontaniczne(mowione)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.desert-operations.pun.pl www.transport81t1.pun.pl www.shinobiarenapl.pun.pl www.edumed.pun.pl www.pory-roku.pun.pl