- Kraina Ardy http://www.krainaardy.pun.pl/index.php - Magia http://www.krainaardy.pun.pl/viewforum.php?id=8 - Zwoje i runy oraz zaklecia spontaniczne(mowione) http://www.krainaardy.pun.pl/viewtopic.php?id=20 |
Manwe - 2009-01-02 13:38:09 |
Zwoje magiczne są kilko razowego użytku(czyli kończą się po jakimś czasie) oraz maja mniejsza moc niż czary spontaniczne, chociaż to samo zaklęcie mówione jest wielorazowego użytku, można ich używać dotąd dopóki się nie straci siły umysłu, a ich moc jest o wiele wiele większa niż zwoje, ale nie można wszystkich czarów spontanicznych używać tak od razu. Istnieją pewne kręgi, do których poszczególne zaklęcia zostały przypisane, a kręgów jest 8. Aby nauczyć się kręgu trzeba iść do odpowiedniej osoby. Czary spontaniczne bardzo pomagają w walce oraz na pozycji defensywnej, czyli aby uzdrawiać wskrzeszać swoich braci przyjaciół( to od was zależy jak nazwiecie innych xd). Chociaż co do wskrzeszenia to samemu raczej trudno. Potrzeba 2 magów, chyba że ktoś zna wszystkie 8 kręgów wtedy może sam spróbować. Aby stworzyć zwój należy posiadać, odpowiedni krąg oraz mieć umiejętność pisania w języku westorn na poziomie mistrzowskim, zwoje bowiem są czarami ludzi, a magia spontaniczna należy do elfów. A oto kilka zwojów i czarów spontanicznych (obok napisany jest krąg, do którego przypada na dany czar ): Runy to magiczne znaki, których używać mogą tylko krasnoludowie. Znaki te można wyryć na kamieniu, broni bądź nosić jako amulet. Oto dostępne runy: Oto lista czarów spontanicznych. Obok oznaczony jest krąg magiczny wymagany do nauki danego zaklęcia. |